Ga naar inhoud
  • 0

Hoe venster van webbrowser verversen in IWP?

johan

Vraag

Geplaatst:

Is het mogelijk met Instant Web Publishing het venster van de webbrowser te laten verversen? Een opgezocht containerveld met afbeelding verandert in mijn toepassing pas na een druk op de verversknop van de webbrowser. (In mijn FMPro zelf werkt alles wel ogenblikkelijk en zoals het moet.)

(Ik werk met FMpro 7 voor Mac)

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Het zou eventueel kunnen door de juiste HTML-codes mee te geven en dan bvb iedere 5 seconden een refresh doen. Maar dat kan volgens mij alleen als je controle hebt over de HTML, en dat is niet altijd het geval met IWP.

Heb je je eigen HTML (CDML) gebouwd of draai je IWP onder FM 7 ?

The meta tag belongs within the  of your HTML document. When used to refresh the current page, the syntax looks like this:

meta
This is the actual HTML tag. It belongs in the  of your HTML document. 

http-equiv="refresh"
This attribute tells the browser that this meta tag is sending an HTTP command rather than a standard meta tag. Refresh is an actual HTTP header used by the Web server. It tells the server that the page is going to be reloaded or sent somewhere else.

content="600"
This is the amount of time, in seconds, until the browser should reload the current page.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...