Nico Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Ik heb nu een tijdje zitten zoeken maar kan zo snel even niets vinden, is het nu wel of niet mogelijk om gerelateerde popup lijsten te laten zien via Instant Web Publishing? (FM 7) Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Ja, dat kan. CondValueList_IWP.fp7.zip Quote Link to comment
0 Nico Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 Dank je wel voor jou voorbeeldje Rony! Maar ik kreeg het dus nog steeds niet voor elkaar. Ik had het al precies zoals jij het ook gedaan had maar de popup lijst kwam niet tevoorschijn! Maar...... het was een foutje van mij! (kan natuurlijk ook niet anders Ik had de privileges niet goed staan voor de popup lijsten en dan gaat het natuurlijk helemaal niet werken! Maar toch heel erg bedankt voor jou moeite! Quote Link to comment
Question
Nico
Ik heb nu een tijdje zitten zoeken maar kan zo snel even niets vinden, is het nu wel of niet mogelijk om gerelateerde popup lijsten te laten zien via Instant Web Publishing? (FM 7)
2 answers to this question
Recommended Posts