Rony Rabijns Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 (edited) De jongste telg is vandaag één jaar geworden (° 09.03.05). Het geboortekaartje vindt U hier Edited March 30, 2005 by Guest Quote Link to comment
Koen Van Hulle Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Hip hip hoera! En FileMaker kondigde vandaag ook aan dat het het afgelopen jaar meer dan 1 miljoen copies van FileMaker Pro 7 heeft verdeeld. Koen Quote Link to comment
Stef Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Ik wil de grandioze pret niet bederven en geen azijn in de champagne doen, maar verdeeld is spijtig genoeg niet verkocht in dit geval (trials versturen is nu niet echt verdelen). Anders kocht ik direct aandelen! Quote Link to comment
Koen Van Hulle Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Voor zover ik kon opmaken ging het over licenties. Hier zitten uiteraart all licenties die binnen een maintenence contract zitten ook in. Koen Quote Link to comment
Wim Bongertman Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Van harte dan maar ook vanuit Groningen. Al ongeveer een jaar ben ik toch de ontdekking gekomen dat filemaker 7 helaas alleen onder windows XP draait. Hierdoor is de vooruitgang binnen filemaker voor mij voorlopig gestopt bij versie 6. (ongeveer een jaar geleden) Quote Link to comment
Recommended Posts