Rony Rabijns Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 (aangepast) De jongste telg is vandaag één jaar geworden (° 09.03.05). Het geboortekaartje vindt U hier 30 maart 2005 aangepast door Gast Quote
Koen Van Hulle Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Hip hip hoera! En FileMaker kondigde vandaag ook aan dat het het afgelopen jaar meer dan 1 miljoen copies van FileMaker Pro 7 heeft verdeeld. Koen Quote
Stef Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Ik wil de grandioze pret niet bederven en geen azijn in de champagne doen, maar verdeeld is spijtig genoeg niet verkocht in dit geval (trials versturen is nu niet echt verdelen). Anders kocht ik direct aandelen! Quote
Koen Van Hulle Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Voor zover ik kon opmaken ging het over licenties. Hier zitten uiteraart all licenties die binnen een maintenence contract zitten ook in. Koen Quote
Wim Bongertman Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Van harte dan maar ook vanuit Groningen. Al ongeveer een jaar ben ik toch de ontdekking gekomen dat filemaker 7 helaas alleen onder windows XP draait. Hierdoor is de vooruitgang binnen filemaker voor mij voorlopig gestopt bij versie 6. (ongeveer een jaar geleden) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.