Eerst uiteraard even melden wat een fantastisch Forum dit is!! Helemaal top!!
Ben inmiddels al een tijdje aan het klussen met Filemaker Pro 7 en stuit op een probleempje waar ik echt niet uit kom. Waarschijnlijk zit ik me erop blind te staren en zie nu even door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer!!
Ik heb een Checkbox set aangemaakt met de values A t/m N. Werkt helemaal prima. Nou wil ik in een ander form alleen laten zien wat er ingevuld is. Nou lukt dit wel maar de aangevinkte values komen onder elkaar te staan, bv:
A
D
F
Nou wil ik heel graag dat het achter elkaar word gezet, dus zo:
Question
loeserd
Goeiemorgen allen,
Eerst uiteraard even melden wat een fantastisch Forum dit is!! Helemaal top!!
Ben inmiddels al een tijdje aan het klussen met Filemaker Pro 7 en stuit op een probleempje waar ik echt niet uit kom. Waarschijnlijk zit ik me erop blind te staren en zie nu even door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer!!
Ik heb een Checkbox set aangemaakt met de values A t/m N. Werkt helemaal prima. Nou wil ik in een ander form alleen laten zien wat er ingevuld is. Nou lukt dit wel maar de aangevinkte values komen onder elkaar te staan, bv:
A
D
F
Nou wil ik heel graag dat het achter elkaar word gezet, dus zo:
A D F
Of helemaal perfect:
A,D,F
Weet iemand hoe ik dat kan doen?!?
Alvast meeeega bedankt voor elke input!!
Groetjes Loeserd
7 answers to this question
Recommended Posts