Jump to content
  • 0

Gebruik van Subresume

pjotter

Question

Ik heb een overzicht van pin betalingen die ik niet krijg zoals ik ze wil hebben :x Er is een veld waarin het bedrag wordt gezet wat er gepind is.

Ook een veld met het BKPR nummer van de pin bon. Nu wil ik dus een overzicht maken per BKPR nummer en wat er totaal onder dat nummer is binnen gekomen. Het overzicht werkt wel maar telt elke keer het bedrag op. Dus bij 010 is pinbedrag 62,54 en bij 015 is het 67 bij 015 komt echter te staan 129,54 (het totaal van 010+015) Ik wil juist alleen het totaal van het BKPR nummer hebben. Het pin bedrag is een lopend totaal. Waar zit de denk fout? :?:?

Afbeelding-2.gif.75180eb77caba2359978495f1d6d3b72.gif

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik heb de layout van het voorbeeld even gemaakt als test, totaal pin mag er af die kan als totaal onderaan gezet worden. Ik heb al eea aangepast en krijg nu keurig per BKPR nummer de bedragen. (dus bv 2 x 024 met de 2 pin bedragen) ook de bedragen worden keurig opgeteld echter telkens dus bij het vorige veld. Ik wil juist als er 2 dezelfde BKPR nummers zijn de totalen van die twee samen hebben. Bij 024 heb ik eerst 29,35 en dan nog een van 15 euro, Totaal 44,35.

afbeelding.jpg.2f8d74d0ad137214a59b61baccd4e8b5.jpg

• 0

Joris, de plaatjes zijn precies wat ik bedoel. Ik heb je bestandje gedownload en geopend met FM 7 en dan ziet het er iets anders uit. Maar uit het bestand kan ik de gegevens halen die ik nodig heb met de opmaak van de layout. Bedankt ik kreeg het niet voorelkaar en bleef maar telkens op hetzelfde uitkomen. :)

• 0
Ik heb je bestandje gedownload en geopend met FM 7 en dan ziet het er iets anders uit.

Sorry. Ik had iets te drastisch gesnoeid in het opstartscript en er ook de 'sort' instructie uitgekegeld. :oops:

Na conversie naar FM7 is de juiste sorteervolgorde natuurlijk foetsie en zie je niks meer van die summaries.

In bijlage het bestand in FM7 met het volledige scriptje.

Veel groeten,

Joris

BKPR.zip