brakki Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Dag FM gebruikers , Heeft iemand enige ervaring met FM7 en tablet PC. Zou graag volgende dingen kunnen ingeven met een tablet pc - gewone karakters - schetsen/tekeningen - hand(pen) geschreven tekst Iemand ? Groeten Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Ik heb er geen ervaring mee. Maar wat zeker niet kan is het ingeven van schetsen/tekeningen in FileMaker. Niet om wille van de TabletPC, maar omdat Filemaker dit niet ondersteunt. Voor het overige denk ik niet dat er een verband is tussen de ingave op de TabletPC en Filemaker. Als je bij wijze van spreken goed kan ingeven in bijvoorbeeld Word, Excel of eenderwelk ander pakket, kan je dat in Filemaker ook ... Quote Link to comment
0 AvD Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Je kan wel schetsen ingeven via Copy and Paste. Ik heb het hier net geprobeerd met PC Notes Taker, en dat gaat perfect. HTH Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Je kan wel schetsen ingeven via Copy and Paste. Ik heb het hier net geprobeerd met PC Notes Taker, en dat gaat perfect. HTH Akkoord, maar dan maak je gebruik van een externe applicatie. En op die manier kan er veel in Filemaker Quote Link to comment
0 brakki Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 dank voor de reacties maar blijkbaar nog niemand echt ervaring met zoiets kan dit eventueel in Filemaker mobile versie 7 ? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 kan dit eventueel in Filemaker mobile versie 7 ? FM Mobile is voor PDA's en vooral niet relationeel. Quote Link to comment
0 AvD Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 maar blijkbaar nog niemand echt ervaring met zoiets Dat zegt genoeg, vrees ik, vermits je hier toch zit bij de grootste en beste gebruikersgroep van de nederlandstalige gemeenschap... Ik denk dat je het mag vergeten... Het zal enkel gaan via de omweg van third parties, cut and paste enzovoort. Quote Link to comment
Question
brakki
Dag FM gebruikers ,
Heeft iemand enige ervaring met FM7 en tablet PC.
Zou graag volgende dingen kunnen ingeven met een tablet pc
- gewone karakters
- schetsen/tekeningen
- hand(pen) geschreven tekst
Iemand ?
Groeten
6 answers to this question
Recommended Posts