Echter, voorheen werkte dit element perfect in FM6. Maar nu heb ik het volgende voor:
In database1 heb ik een unstored calc. veld met Get(FoundCount) dat mooi zijn werk doet.
Wanneer ik ditzelfde veld echter in database2 zichtbaar maakte (ter controle, omdat dingen fout liepen), staat het daar steeds op het totaal aantal records in db 1, ipv de found count [waardoor dus een random*die zgn. "found count" op hogere getallen terechtkomt dan toegelaten in mijn toepassing].
Ben al blij dat ik erop gekomen ben, maar dit is toch abnormaal hé...?
(dacht even het gevonden te hebben o.v.v. een aantal nog aanwezige file refs, maar na "grote opkuis" en proper herinstellen krijg ik weer hetzelfde, ook al haal ik het veld echt wel uit de juist occurence en zo, denk ik...)
Question
Gido_
Het kan ook nog aan mezelf liggen natuurlijk
Echter, voorheen werkte dit element perfect in FM6. Maar nu heb ik het volgende voor:
In database1 heb ik een unstored calc. veld met Get(FoundCount) dat mooi zijn werk doet.
Wanneer ik ditzelfde veld echter in database2 zichtbaar maakte (ter controle, omdat dingen fout liepen), staat het daar steeds op het totaal aantal records in db 1, ipv de found count
[waardoor dus een random*die zgn. "found count" op hogere getallen terechtkomt dan toegelaten in mijn toepassing].
Ben al blij dat ik erop gekomen ben, maar dit is toch abnormaal hé...?
(dacht even het gevonden te hebben o.v.v. een aantal nog aanwezige file refs, maar na "grote opkuis" en proper herinstellen krijg ik weer hetzelfde, ook al haal ik het veld echt wel uit de juist occurence en zo, denk ik...)
5 answers to this question
Recommended Posts