Jump to content
  • 0

Goed boek

Squanto

Question

Ik ben opzoek naar een goed Nederlandstalig boek over Filemaker 8 of eventueel 7.

Het boek moet iig geen databases behandelen zoals die standaard met FM worden meegeleverd. Wil toch liever wel een echte relationele database kunnen maken.

Heb gezocht op BOL maar heb daar maar een boek kunnen vinden:

- Filemaker Pro 7, ISBN: 9059401115.

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Graag advies over twee boeken.

Zit eraan te denken om een boek aan te schaffen. Heeft iemand met een van deze boeken ervaring? Zo ja, is het boek aan te raden?

- FileMaker Pro 7 Bible

- FileMaker Pro 8 the missing manual

- eventueel ander boek.

Ik wil geen boek voor een beginner, maar meer voor een gevorderde.

• 0

Rony, Dat boek is dat niet erg technisch? (professional training foundations) Ik ben net aan het kijken naar Filemaker Pro Bible en vraag mij af of dat boek soms niet meer uitleg geeft. Ik weet dat het aantal bladzijdes niet maatgevend is maar dat is ruim 2 x zo dik en ik heb juist behoefte aan een duidelijke uitleg van de mogelijkheden (o.a van server oplossingen en scripts maken op de PC en de MAC.)

• 0

Het gaat mij eigenlijk om wat lastigere oplossingen die duidelijk worden uitgelegd. Vaak beginnen de boeken met een NAW database die zeer uitgebreid worden beschreven en zodra het lastiger gaat worden is het beknopt omdat men er vanuit gaat dat men dan ook minder uitleg nodig heeft :-(

• 0

Pjotter ik zoek dus eigenlijk eenzelfde soort boek als jij. Een boek wat meer gericht is op de lastigere oplossingen.

Ik vind het vrij lastig om zomaar een boek te bestellen, zonder er eerst even in te kunnen bladeren. Veel boeken gaan over een standaard naw database(Net als wat pjotter al meldde). Ik vind het dus zonde om aan zo'n boek geld aan uit te geven.

Vandaar de vraag op het forum.