AGDirickx Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Welk is de meest recente versie van FileMaker Pro die nog op Mac OS 9.2.x werkt? Kunnen bestanden gemaakt met FileMaker Pro 4 zonder schade worden overgenomen door bv versie 7 die meen ik OS 10.x vereist? Mvg. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 FileMaker Pro 6 kan nog onder OS 9 draaien. FileMaker Pro 7 vereist inderdaad OS X. Je kan je FileMaker Pro 4 bestanden in 1 ruk converteren naar 7, maar ik raad aan dat je FileMaker Pro 8 gebruikt, omdat die veel betere conversies doet. Hoe eenvoudiger je applicatie, hoe meer kans je hebt dat de conversie vlekkeloos verloopt. De dingen die niet 100% meer goed werken kan je aanpassen na conversie. Er is zeker geen sprake van "beschadiging" van je bestanden, dat loopt allemaal OK. Quote Link to comment
Question
AGDirickx
Welk is de meest recente versie van FileMaker Pro die nog op Mac OS 9.2.x werkt?
Kunnen bestanden gemaakt met FileMaker Pro 4 zonder schade worden overgenomen door bv versie 7 die meen ik OS 10.x vereist?
Mvg.
1 answer to this question
Recommended Posts