se7en Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Bij het installeren van Filemaker 8 advanced krijg ik de bemerking dat windows XP of windows 2000 vereist is. Ik werk met windows xp. Wat kan hier het probleem van zijn. Quote
Question
se7en
Bij het installeren van Filemaker 8 advanced krijg ik de bemerking dat windows XP of windows 2000 vereist is.
Ik werk met windows xp. Wat kan hier het probleem van zijn.
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.