Ga naar inhoud
  • 0

POSTCODES GIS BELGIE

luk

Vraag

Geplaatst:

Ik zoek een GIS systeem in te bouwen in een prospectendatabank. Ik contacteerde Teleatlas enz. en belandde bij een firma voor GIS. Kostprijs iets rond de 750 Euro voor het hele bestand. Bestaat er niets anders? Vreemd dat de Belgische overheid dit niet meer stimuleert, we hebben er allemaal baat bij om zo weinig mogelijk te rijden? of niet?

groet,

Luk

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Sorry,

GIS staat dacht ik voor Geografisch Informatie Systeem en laat toe een plaats te bepalen aan de hand van een reeks coördinaten. Zo zou je xy coördinaten kunnen toekennen aan elke gemeente en dan laten berekenen hoeveel m tussen 2 punten is. Toepassingen zijn bijv. een vertegenwoordiger die wil weten welke klanten wonend binnen een straal van zoveel km hij nog moet bezoeken ...

mvg

Luk

• 0
Geplaatst:

Vroeger kon je AppleScript praten tegen Route66 - het heette toen nog geen Route66 maar... sorry vergeten.

Dat was heel gemakkelijk want toen kon je vanuit FileMaker routeplannetjes genereren en afstanden ophalen.

Bij JDM een paar jaar geleden heb ik het ook op PC werkend gekregen, stomweg met WinBatch. Te doen maar belange niet zo elegant als met AppleScript.

-- Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...