madewi Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Ik gebruik heel vaak schermen met portals om "lijsten" weer te geven. De parent table bevat dan alle velden (globals) waarop je kan filteren. En de portal tabel bevat dan een berekend veld met alle mogelijke filter combinaties (deze procedure is hier al vaak aangehaald / beschreven). Werkt uitstekend overigens voor tekstvelden, getallen, etc... Maar kan dit ook werken voor datums? Dus de portal bevat een datumveld en via een filter wil ik alle (in mijn geval) dossiers zien tussen datum1 en datum2. Een zoekopdracht kan niet want die vertrekt steeds op de parent... Advies graag ! Tnx, M Quote Link to comment
0 AvD Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Probeer al eens met een multiline key die je opbouwt via een calculatie. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Of maak gebruik van één van de verschillende gratis trigger-plugins. Je zou dan een script kunnen triggeren dat een zoekopdracht uitvoert, en het resultaat van die zoek tonen in je portaal. Quote Link to comment
Question
madewi
Ik gebruik heel vaak schermen met portals om "lijsten" weer te geven. De parent table bevat dan alle velden (globals) waarop je kan filteren.
En de portal tabel bevat dan een berekend veld met alle mogelijke filter combinaties (deze procedure is hier al vaak aangehaald / beschreven).
Werkt uitstekend overigens voor tekstvelden, getallen, etc...
Maar kan dit ook werken voor datums?
Dus de portal bevat een datumveld en via een filter wil ik alle (in mijn geval) dossiers zien tussen datum1 en datum2.
Een zoekopdracht kan niet want die vertrekt steeds op de parent...
Advies graag !
Tnx,
M
2 answers to this question
Recommended Posts