Ga naar inhoud
  • 0

opstartbestandje op Citrix


miltenb

Vraag

Hoi,

 

Ik vroeg me af hoe ik een opstart bestandje kan maken dat lekker werkt op citrix of terminal services.

 

Het probleem is dat bij ons het opstarten van de applcatie wel even duurt ; zeg twee minuten. In die tussentijd is het opstart bestandje nog niet afgesloten en kunnen gebruikers niet inloggen, omdat het bestandje niet op samengebruik staat.

 

Weet iemand een oplossing ? Het gaat hier puur om windows, dus op zich zouden we met een shortcut kunnen werken naar het bestand op de server, dus dat de shorcut iets doet van fmnet:/*/login... Dat probeer ik maar windows werkt niet lekker mee.

 

Alle hulp wordt erg gewaardeerd

Link naar reactie

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beter laat dan nooit: icoontjes worden in de .exe bestanden zelf opgeslagen, als zgn. resources.

 

Klik voor je snelkoppeling op de knop 'Kies ander pictogram...' en ga dan naar C:\Program Files\... en kies de FileMaker Pro exe. Hier vind je FileMakers eigenste icoontjes. Op deze manier ziet de gebruiker geen verschil tussen een "echte" database en je snelkoppeling.

 

- Jeroen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...