Eef Posted January 11, 2003 Posted January 11, 2003 Weet iemand misschien een formule om de juistheid van Ned. bankunummers in FM te checken? Ik weet dat deze bestaat, maar of iemand deze ook voor FM heeft geschreven...??? Alvast bedankt, Eef Quote
0 Peter Wagemans Posted January 11, 2003 Posted January 11, 2003 Had René daar niks voor geschreven, Eef? Ik herinner me zo iets... Quote
0 Eef Posted January 11, 2003 Author Posted January 11, 2003 Ik weet van niks... weet je waar ik dat dan zou kunnen vinden? Quote
0 Peter Wagemans Posted January 12, 2003 Posted January 12, 2003 mailto:fm-forum@rgaros.nl Dat kan je alvast al eens proberen. Voor de rest zou ik willen voorstellen deze thread dan af te sluiten, en verder te breien op een reeds bestaande: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=26&highlight=check Quote
Question
Eef
Weet iemand misschien een formule om de juistheid van Ned. bankunummers in FM te checken? Ik weet dat deze bestaat, maar of iemand deze ook voor FM heeft geschreven...???
Alvast bedankt,
Eef
3 answers to this question
Recommended Posts