TheMisfit Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb 'gevonden reeks' die ik wil beperken door een aantal records weg te laten (in een script). Dat kan natuurlijk door "gevonden reeeks bepereken"/ "records weglaten". Echter de criteria die je dan kan invullen zijn altijd constanten en geen variabelen of berekeningen. Als je alles met de hand uitsplitst "Ga naar zoek" "Veld instellen" (op berekening of variabele) "Records beperken" kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken iemand een idee? Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken Toch wel. Dat is een extra scriptstap Omit Record/Request die je moet toevoegen na je Set Field. Quote
0 hbrendel Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Nederlands: Ga naar Zoeken [] Veld instellen [Database::Zoekveld; Database::gVar] Records weglaten Gevonden reeks beperken [] Werkt bij mij Quote
0 TheMisfit Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 Inderdaad de scriptstap "Omit record/Request" wordt in de Nederlandse versie "Records weglaten" zondermeer . Stom he Bedankt! Quote
Vraag
TheMisfit
Ik heb 'gevonden reeks' die ik wil beperken door een aantal records weg te laten (in een script).
Dat kan natuurlijk door "gevonden reeeks bepereken"/ "records weglaten".
Echter de criteria die je dan kan invullen zijn altijd constanten en geen variabelen of berekeningen.
Als je alles met de hand uitsplitst
"Ga naar zoek"
"Veld instellen" (op berekening of variabele)
"Records beperken"
kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken
iemand een idee?
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.