TheMisfit Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Ik heb 'gevonden reeks' die ik wil beperken door een aantal records weg te laten (in een script). Dat kan natuurlijk door "gevonden reeeks bepereken"/ "records weglaten". Echter de criteria die je dan kan invullen zijn altijd constanten en geen variabelen of berekeningen. Als je alles met de hand uitsplitst "Ga naar zoek" "Veld instellen" (op berekening of variabele) "Records beperken" kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken iemand een idee? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken Toch wel. Dat is een extra scriptstap Omit Record/Request die je moet toevoegen na je Set Field. Quote Link to comment
0 hbrendel Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Nederlands: Ga naar Zoeken [] Veld instellen [Database::Zoekveld; Database::gVar] Records weglaten Gevonden reeks beperken [] Werkt bij mij Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Inderdaad de scriptstap "Omit record/Request" wordt in de Nederlandse versie "Records weglaten" zondermeer . Stom he Bedankt! Quote Link to comment
Question
TheMisfit
Ik heb 'gevonden reeks' die ik wil beperken door een aantal records weg te laten (in een script).
Dat kan natuurlijk door "gevonden reeeks bepereken"/ "records weglaten".
Echter de criteria die je dan kan invullen zijn altijd constanten en geen variabelen of berekeningen.
Als je alles met de hand uitsplitst
"Ga naar zoek"
"Veld instellen" (op berekening of variabele)
"Records beperken"
kan je weer nergens de noodzakelijk 'omit' aanvinken
iemand een idee?
3 answers to this question
Recommended Posts