Peter Wagemans Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Amai, het begint hier ineens HEEL hard te regenen... Quote Link to comment
Sanne Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Maar Peter! Clarify.net staat toch in de kelder? En de kelder staat nog niet blank?! Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 Ik zal seffens mijn kayak even pakken en naar beneden raften. Op het ogenblik lijkt alles OK. Quote Link to comment
rgaros Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Maar Peter! Clarify.net staat toch in de kelder? En de kelder staat nog niet blank?! En ik zit op de tweede verdieping van een apartementenflat maar dat is ook geen garantie. Een vorige keer kon de regenafvoer het niet aan en liepen balkon en galerijen op de onderste twee verdiepingen onder. Bleek dat de drempel van mijn voordeur lager is dan de buitenrand van de galerij! Het water is gelukkig niet over de drempel gekomen, het bleef 1 cm eronder. Maar later zijn enkele gaten in de galerij geboord als overstroomvoorziening! Het regent hier, regio Amsterdam, al een aantal uur matig. Groet, René Quote Link to comment
JeanWM Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Binnen een maand begint het orkaanseizoen weer. 'k zal mijn stenen weer moeten bovenhalen en mijn met ijzer versterkte werkschoenen. Kwestie van niet weg te vliegen als ik 't straat op moet. Voor de regen valt het wel mee. Eerst maanden niks en dan valt alles op 2 uur tijd naar beneden. Daarom dat de stoepranden hier 50 cm hoog zijn..... ...en niemand spreekt van 'overstroming' of 'rampenfonds'. We weten dat als het regent de kans bestaat dat je je meubels moet leren zwemmen....en dat we binnen een paar weken weer met verankeringswerkzaamheden moeten beginnen... Quote Link to comment
Recommended Posts