Jump to content
  • 0

Specify output file

de.bitter

Question

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik zie nog niet echt in de aangeven topic.

Mijn bedoeling is: ik heb een database met allemaal foto's en een veld waarin een benaming voor deze foto staat. Hoe kan ik er voor zorgen dat deze foto automatisch wordt opgeslagen onder de naam die ik in dat veld heb opgegeven.

Alvast bedankt

• 0
"test.jpg" kan niet op deze schijf worden gemaakt. Gebruik een andere naam, maak meer schijfruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf."

Deze melding betekent altijd, dat niet voldaan is aan de syntax regels van FileMaker, zoals ze aangegeven staan onderin het venster waar de File References worden opgegeven.

Dus:

filemac:/whatever

filewin:/C:/whatever

file:/

enz. enz.

• 0

@Burggraaf en @Admin

Ik had die tip hier willen posten, maar dat lukte totaal niet. Na een klik op OK zat de hele zaak vast, en na enige tijd een "Page not found" error. Als ik de zaak postte zonder de code, dan ging het wel!! Hoe kan dat?

• 0
Ik had die tip hier willen posten, maar dat lukte totaal niet. Na een klik op OK zat de hele zaak vast, en na enige tijd een "Page not found" error. Als ik de zaak postte zonder de code, dan ging het wel!! Hoe kan dat?

Ja, zomaar een map aanmaken op dit forum zal wel niet mogen... :lol:

Bij mij lukt het overigens al met een:

CMD /c md