Ga naar inhoud
  • 0

Specify output file

de.bitter

Vraag

Geplaatst:

Ik wil gegevens uit een container veld exporteren. Dit is geen probleem maar ik zou wel graag willen dat het pad en de naam van deze afbeelding opgehaald worden uit een veld.

Hoe kan ik dit doen?

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Ik zie nog niet echt in de aangeven topic.

Mijn bedoeling is: ik heb een database met allemaal foto's en een veld waarin een benaming voor deze foto staat. Hoe kan ik er voor zorgen dat deze foto automatisch wordt opgeslagen onder de naam die ik in dat veld heb opgegeven.

Alvast bedankt

• 0
Geplaatst:

Hartelijk dank, ik snap nu wat je bedoelde.

Maar ik krijg nu steeds de volgende melding

"test.jpg" kan niet op deze schijf worden gemaakt. Gebruik een andere naam, maak meer schijfruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf."

• 0
Geplaatst:
"test.jpg" kan niet op deze schijf worden gemaakt. Gebruik een andere naam, maak meer schijfruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf."

Deze melding betekent altijd, dat niet voldaan is aan de syntax regels van FileMaker, zoals ze aangegeven staan onderin het venster waar de File References worden opgegeven.

Dus:

filemac:/whatever

filewin:/C:/whatever

file:/

enz. enz.

• 0
Geplaatst:

@Burggraaf en @Admin

Ik had die tip hier willen posten, maar dat lukte totaal niet. Na een klik op OK zat de hele zaak vast, en na enige tijd een "Page not found" error. Als ik de zaak postte zonder de code, dan ging het wel!! Hoe kan dat?

• 0
Geplaatst:
Ik had die tip hier willen posten, maar dat lukte totaal niet. Na een klik op OK zat de hele zaak vast, en na enige tijd een "Page not found" error. Als ik de zaak postte zonder de code, dan ging het wel!! Hoe kan dat?

Ja, zomaar een map aanmaken op dit forum zal wel niet mogen... :lol:

Bij mij lukt het overigens al met een:

CMD /c md

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...