TheMisfit Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 In mijn programma heb ik een script waarmee ik veldinhoud exporteer op de server (archiveer). Aangezien het altijd de client is die het bestandspad bepaalt, kan dit enkel werken binnen het lokale netwerk en niet via het internet. Is er een manier om na te gaan of je via het internet je server benadert? thnx Quote Link to comment
0 hbrendel Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Get ( ApplicationVersion ) Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 Get ( ApplicationVersion ) Misschien ben ik niet duidelijk geweest, toen ik schreef "langs het internet" bedoelde ik niet met een webbrowser. Wat ik bedoelde is het verschil detecteren tussen: inloggen met een FP-client op het bedrijfsnetwerk en de FP-server en inloggen met een FP-client vanaf thuis langs het internet op het bedrijfsnetwerk en de FP-server. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Gebruik Get(SystemIPAddress). Hieruit kan je afleiden of het interne IP's zijn of externe. Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 Bedankt Rony Quote Link to comment
Question
TheMisfit
In mijn programma heb ik een script waarmee ik veldinhoud exporteer op de server (archiveer).
Aangezien het altijd de client is die het bestandspad bepaalt, kan dit enkel werken binnen het lokale netwerk en niet via het internet.
Is er een manier om na te gaan of je via het internet je server benadert?
thnx
4 answers to this question
Recommended Posts