madewi Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Ik heb weer iets horen waaien maar het lijkt mij bijzonder interessant... Er komen meer en meer USB Flash sticks uit (Kingston bv.) die U3 applicaties kunnen draaien. Je kan dus die U3 applicatie op die stick plaatsen en de gebruiker kan op eender welke (XP) pc ff die USB stick inpluggen en werken in de applicatie ! Bijzonder interessant voor runtimes (denk ik dan). Iemand al meer op de hoogte of we met Filemaker hierop kunnen aansluiten? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Ik (en wellicht nog anderen) heb slechte ervaringen met het runnen van applicaties vanop een USB-stick. Het is meermaals gebeurd dat bestanden onherroepelijk beschadigd waren als je ze nadien op een harde schijf terug kopieerde. Quote Link to comment
0 burggraaf Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Ik (en wellicht nog anderen) heb slechte ervaringen met het runnen van applicaties vanop een USB-stick. Waarvan, ter bevestiging, akte... Quote Link to comment
Question
madewi
Ik heb weer iets horen waaien maar het lijkt mij bijzonder interessant...
Er komen meer en meer USB Flash sticks uit (Kingston bv.) die U3 applicaties kunnen draaien.
Je kan dus die U3 applicatie op die stick plaatsen en de gebruiker kan op eender welke (XP) pc ff die USB stick inpluggen en werken in de applicatie !
Bijzonder interessant voor runtimes (denk ik dan).
Iemand al meer op de hoogte of we met Filemaker hierop kunnen aansluiten?
2 answers to this question
Recommended Posts