Ga naar inhoud
  • 0

Script uitvoeren lukt niet van de eerste keer

Raven

Vraag

Geplaatst:

hallo,

ik reken opnieuw op jullie steun bij het oplossen van dit "probleempje".

Volgende form is volgens mij geheel volgens de regels opgesteld. Maar toch wordt het script niet uitgevoerd. Althans niet de eerste keer dat men het probeert. Als men bvb 3 pagina's verder is en dan opnieuw terugkeert om in te loggen, lukt het opeens wel. Maar nooit de eerste keer ! Toen ik het thuis eerst lokaal probeerde, ging het wel. Maar dan opeens weer niet. Ik snap er echt niets van. Heb al met -script.presort geprobeerd, je kan het zo gek niet bedenken of ik heb geprobeerd. Of mis ik iets ? Heeft iemand al iets dergelijks meegemaakt ?

Toegangscode:

nogmaals op voorhand bedankt voor jullie hulp

Erwin

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Misschien nog wat info over de script steps die ik gebruik:

SetField["counter","increment1 + increment2"]

SetField["increment1","counter"]

In veld "increment2" zit de waarde "1"; het is dus een simpele teller. Telkens een bezoeker inlogt, zou dit script moeten lopen zodat de teller met 1 wordt verhoogd. Maar het lukt dus niet. Nog ideëen ?? :cry:

• 0
Geplaatst:

OK, ik zal het maar toegeven. Heb een ongelooflijk stomme fout gemaakt. De access priviliges stonden niet goed. Er was slechts 1 pw waarmee een record kon gewijzigd worden. Dacht dat deze goed stonden, maar dat was dus duidelijk niet zo...

Eindelijk kan ik weer slapen :oops:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...