Jump to content
  • 0

Script uitvoeren lukt niet van de eerste keer

Raven

Question

Posted

hallo,

ik reken opnieuw op jullie steun bij het oplossen van dit "probleempje".

Volgende form is volgens mij geheel volgens de regels opgesteld. Maar toch wordt het script niet uitgevoerd. Althans niet de eerste keer dat men het probeert. Als men bvb 3 pagina's verder is en dan opnieuw terugkeert om in te loggen, lukt het opeens wel. Maar nooit de eerste keer ! Toen ik het thuis eerst lokaal probeerde, ging het wel. Maar dan opeens weer niet. Ik snap er echt niets van. Heb al met -script.presort geprobeerd, je kan het zo gek niet bedenken of ik heb geprobeerd. Of mis ik iets ? Heeft iemand al iets dergelijks meegemaakt ?

Toegangscode:

nogmaals op voorhand bedankt voor jullie hulp

Erwin

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Misschien nog wat info over de script steps die ik gebruik:

SetField["counter","increment1 + increment2"]

SetField["increment1","counter"]

In veld "increment2" zit de waarde "1"; het is dus een simpele teller. Telkens een bezoeker inlogt, zou dit script moeten lopen zodat de teller met 1 wordt verhoogd. Maar het lukt dus niet. Nog ideëen ?? :cry:

• 0
Posted

OK, ik zal het maar toegeven. Heb een ongelooflijk stomme fout gemaakt. De access priviliges stonden niet goed. Er was slechts 1 pw waarmee een record kon gewijzigd worden. Dacht dat deze goed stonden, maar dat was dus duidelijk niet zo...

Eindelijk kan ik weer slapen :oops: