medic112 Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 ik ben nog niet lang bezig met filemaker en ben opzoek hoe ik juist filemaker op mijn website moet zetten. ik heb filemaker pro 8 advanced Ben nog alles volop aan het leren wie kan mij hier opweg helpen? Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Waar staat je website? Bij een service provider, of wordt je site gehost vanuit het bedrijf zelf? In het tweede geval, valt alles vrij goed mee. Mits wat configuratie kan de webserver die in het bedrijf staat geconfigureerd worden dat hij de FileMaker Server aanspreekt voor de web gegevens. Als je web site bij een provider staat wordt het wat moeilijker. Er zijn weinig providers die een oplossing bieden, maar ze zijn er wel. Zoek naar "FileMaker database hosting belgië" op Google - stel Google in op nederlandstalige pagina's. Quote Link to comment
0 medic112 Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 ik krijg de melding dat er al een sessie is geopend en krijg geen toegang, hoe kan ik dit oplossen Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Ik begrijp bovenstaand bericht niet. Sorry. Quote Link to comment
0 medic112 Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 wel als ik instant web doe, krijg ik een ip adres van de voorlopige site, deze is met de standaard home page van fm. Nu als ik op de link clik van mijn mapje,(fm applicatie) krijg ik de melding dat er al een sesie bezig is en dat multiusers niet mogelijk is Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Inderdaad raar. Je hebt normaal gezien een paar sessies beschikbaar. Wat kan je zoals doen? Ik zou voorstellen: computer herstarten en nog eens proberen. Doet hij het weer niet, je FileMaker eens desinstalleren en terug installeren. Misschien is er iets mis met de configuratie. Quote Link to comment
Question
medic112
ik ben nog niet lang bezig met filemaker en ben opzoek hoe ik juist filemaker op mijn website moet zetten.
ik heb filemaker pro 8 advanced
Ben nog alles volop aan het leren
wie kan mij hier opweg helpen?
5 answers to this question
Recommended Posts