plato Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 heeft er iemand ervaring met SMS berichten te ontvangen in Filemaker? voor een applicatie moet ik SMS berichten kunnen verzenden en ontvangen. voor het verzenden is er een plugin maar voor het ontvangen weet ik het niet. Link to comment
0 livio Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Ja, ik heb een jaar of 2 terug eens een applicatie gemaakt in Filemaker die SMSen kan ontvangen. Je hebt hiervoor de Serial Plugin nodig van Troi en een aansluiting naar je GSM. Ik deed dit via Bluetooth. Filemaker maakte dus een connectie via Bluetooth naar de GSM die de SMSen ontving. Link to comment
0 filippiens Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 hi, Ik heb een schitterende Filemaker appl. draaien die 1000den sms'en per dag verstuurd en ook ontvangt op het record van de klant. Heel simpel : werkt met de gateway van mobileweb.be ... Have a look Link to comment
0 Captain Haddock Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Have a look Waar dan? Link to comment
0 filippiens Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 http://www.mobileweb.be Link to comment
0 Bobby Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Bedoel je dat. 'k Was benieuwd naar je schitterende applicatie... Link to comment
0 filippiens Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Bobby, Is geen applicatie. Dit werkt vanuit elke FMP-toepassing ... Gezien de GateWay van Mobileweb gewoon een url'ke opbouwen met enkele velden en klaar is kees ... Link to comment
0 filippiens Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Dit gaat dus echt heel goed ... Ik verstuurde vandaag meer dan 15.000 sms'en vanuit FMP ... Link to comment
Question
plato
heeft er iemand ervaring met SMS berichten te ontvangen in Filemaker?
voor een applicatie moet ik SMS berichten kunnen verzenden en ontvangen. voor het verzenden is er een plugin maar voor het ontvangen weet ik het niet.
9 answers to this question
Recommended Posts