rmw Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Omdat er bij Tips&Truuks geen bijlage mag worden bijgevoegd (ik mag het in elk geval niet) maar even hier. Iedereen kent het wel: als via een portaal veel records beschikbaar zijn moet je eerste helemaal naar de laatste voordat je er een kan toevoegen. Voor onervaren FM gebruikers is het dan al gauw alsof er niets kan worden toegevoegd (de lege staat buiten beeld). Nu bestaan er een aantal oplossingen die met behulp van een script dit probleem oplossen, maar ik dacht dat het ook zonder script moest kunnen. En zie daar: een voorbeeld zonder scripts. Ik hoop dat het bruikbaar is. rmw ToevoegenBovenPortaal.fp7 Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Rmw, ik doe dan meestal nog het volgende om het helemaal af te maken : Zorg er voor dat het portaal omgekeerd gesorteerd wordt. Dan krijg je echt het gevoel alsof je ondersteboven aan het ingeven bent. In jouw voorbeeld moet je dan aflopend sorteren op zTaakID. Quote Link to comment
0 mykarizma Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Hallo, ik was al een tijdje opzoek naar zo'n oplossing. Dank je rmw en Clarify.Net Quote Link to comment
0 eldeka Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Dit is toch een fantastisch forum. We proberen het meteen uit. Dank rmw en Rony. Quote Link to comment
Question
rmw
Omdat er bij Tips&Truuks geen bijlage mag worden bijgevoegd (ik mag het in elk geval niet) maar even hier.
Iedereen kent het wel: als via een portaal veel records beschikbaar zijn moet je eerste helemaal naar de laatste voordat je er een kan toevoegen.
Voor onervaren FM gebruikers is het dan al gauw alsof er niets kan worden toegevoegd (de lege staat buiten beeld).
Nu bestaan er een aantal oplossingen die met behulp van een script dit probleem oplossen, maar ik dacht dat het ook zonder script moest kunnen.
En zie daar: een voorbeeld zonder scripts.
Ik hoop dat het bruikbaar is.
rmw
ToevoegenBovenPortaal.fp7
3 answers to this question
Recommended Posts