JeanWM Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Ben ik het of bestaat het niet meer.... In FM 7 Dev hadden we 8 mogelijkheden in de Specify Solution Options onder Developers Tools. In 8.5 Adv zijn er maar 5 beschikbaar. - Custom Scripts Menu Name - Custom Script for Help Menu Item - Custom Script for About Menu Item zijn verdwenen. Ook de Dev Guide vermeld de onmogelijkheid. Is er een bekende (voor mij onbekende) reden voor het niet meer beschikbaar zijn ? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Ik vermoed dat alles te wijten is aan de "multi-window" mogelijkheden die je nu hebt. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 Waarschijnlijk. Dus open ik mijn toepassing in FM 7 Dev, pas het daar aan en die aanpassingen blijken te werken in FM 8.5 Adv.... of... ...waarom het soms goed is oude brol bij te houden Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Ja het blijft werken. Alleen is er geen methode om het in 8.5 aan te passen of zelfs maar te verwijderen. Koen Quote Link to comment
Question
JeanWM
Ben ik het of bestaat het niet meer....
In FM 7 Dev hadden we 8 mogelijkheden in de Specify Solution Options onder Developers Tools.
In 8.5 Adv zijn er maar 5 beschikbaar.
- Custom Scripts Menu Name
- Custom Script for Help Menu Item
- Custom Script for About Menu Item
zijn verdwenen.
Ook de Dev Guide vermeld de onmogelijkheid.
Is er een bekende (voor mij onbekende) reden voor het niet meer beschikbaar zijn ?
3 answers to this question
Recommended Posts