Ga naar inhoud
  • 0

5.5 > 8.5 conversie gewenst...

stockychaser

Vraag

Geplaatst:

Zit hier iemand die een conversie van 5.5 naar 8.5 kan doen en daar ervaring mee heeft...?

Ik heb een FM-applicatie met 11 bestanden en wil op Mac Intel werken met 8.5...

Mijn verbazing was groot toen na de conversie de toepassing niet liep, want ik was me van de veranderingen in 7 niet eens bewust...

Dus ik moet of iemand vinden die kan converteren of iemand die kan herprogrammeren..

Elk idee is welkom.. (ikzelf heb geen ervaring met programmeren... en de persoon die alles 'maakte' voor mij is niet langer beschikbaar :( )

thanks !

stockychaser@gmail.com

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Er zijn bij een dergelijke conversie een aantal zaken om rekening mee te houden een veelvoorkomende is het ontbreken van de 'commit record'. Op dit forum zijn meer artikelen betreffende dit onderwerp te vinden.

• 0
Geplaatst:

Misschien zijn mijn databases te simpel, maar de meeste kon ik direct overzetten van 5 naar 8,5.

Voor een betere werking wel een aantal relaties opnieuw gemaakt en tabellen bij elkaar ingezet, maar het meeste bleef werkzaam.

• 0
Geplaatst:
Misschien zijn mijn databases te simpel, maar de meeste kon ik direct overzetten van 5 naar 8,5.
... of ze zijn gewoon goed gemaakt...

Met het overzetten kun je, afhankelijk van de opzet, heel wat zaken tegen komen. Wil niet zeggen dat het niet oplosbaar is maar kan toch een hele puzzel zijn... :wink:

• 0
Geplaatst:

Of ik het kan weet ik niet, ik kan het wel proberen.

Mijn eigen databases gingen goed, FM 5 en FM8,5 zijn aanwezig.

Stuur maar even een e-mail met wensen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...