Jump to content
  • 0

5.5 > 8.5 conversie gewenst...

stockychaser

Question

Posted

Zit hier iemand die een conversie van 5.5 naar 8.5 kan doen en daar ervaring mee heeft...?

Ik heb een FM-applicatie met 11 bestanden en wil op Mac Intel werken met 8.5...

Mijn verbazing was groot toen na de conversie de toepassing niet liep, want ik was me van de veranderingen in 7 niet eens bewust...

Dus ik moet of iemand vinden die kan converteren of iemand die kan herprogrammeren..

Elk idee is welkom.. (ikzelf heb geen ervaring met programmeren... en de persoon die alles 'maakte' voor mij is niet langer beschikbaar :( )

thanks !

stockychaser@gmail.com

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Er zijn bij een dergelijke conversie een aantal zaken om rekening mee te houden een veelvoorkomende is het ontbreken van de 'commit record'. Op dit forum zijn meer artikelen betreffende dit onderwerp te vinden.

• 0
Posted

Misschien zijn mijn databases te simpel, maar de meeste kon ik direct overzetten van 5 naar 8,5.

Voor een betere werking wel een aantal relaties opnieuw gemaakt en tabellen bij elkaar ingezet, maar het meeste bleef werkzaam.

• 0
Posted
Misschien zijn mijn databases te simpel, maar de meeste kon ik direct overzetten van 5 naar 8,5.
... of ze zijn gewoon goed gemaakt...

Met het overzetten kun je, afhankelijk van de opzet, heel wat zaken tegen komen. Wil niet zeggen dat het niet oplosbaar is maar kan toch een hele puzzel zijn... :wink:

• 0
Posted

Of ik het kan weet ik niet, ik kan het wel proberen.

Mijn eigen databases gingen goed, FM 5 en FM8,5 zijn aanwezig.

Stuur maar even een e-mail met wensen.