Ga naar inhoud
  • 0

HTML mail versturen uit Filemaker

Anton

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Dat is een optie van je mailprogramma. Het is bijvoorbeeld mogelijk ervoor te zorgen dat 1) HTML voor alle uitgaande mails gebruikt wordt; 2) dat HTML alleen voor bepaalde geadresseerden gebruikt wordt.

• 0
Geplaatst:

Is dat bij Outlook (Windows) ook het geval?

Ik heb dat pakketje ook ingesteld als altijd met HTML, maar zodra ik via Filemaker een mailtje opstel, is dat altijd plain text...

helaas, helaas.

Iemand tips?

• 0
Geplaatst:

Je hebt gelijk: Outlook lijkt zich daarvan niks aan te trekken: zet je de mail-stijl default op HTML en creëer je een nieuwe mail, dan staat die netjes in HTML, behalve... als je die nieuwe mail aangemaakt hebt vanuit FileMaker.

• 0
Geplaatst:
Veel is op te lossen met plug-ins, zonder heeft hier toch de absolute voorkeur...

Zonder plug-in zou ideaal zijn, maar gezien mijn ervaringen met het versturen van html e-mail ontkom je er niet aan.

Maar dat is mijn mening. Alternatieven zijn altijd welkom...

• 0
Geplaatst:

Het lijkt mij een MS-Office probleem te zijn. Zodra ik in MS-Word een bericht heb opgesteld en verzend deze als email via de bijlage, is het emailtje in Outlook ook ineens een plain-text bericht.

Zodra ik via mailto:wim@eenvoudigg een bericht ergens vandaan opstel, is het een HTML bericht.

Billy even wakker schudden, lijkt me.

• 0
Geplaatst:
Werk hier met MS-Office en outlook. Ook verzending via 'Word' wordt HTML... Dus weet niet of oom Bill hier debet aan is...

Als jij het bericht in het Word document als bericht voor het email bericht opneemt wel, als je het Word document als bijlage in de mail stopt niet...

Tenminste, bij mijn Office 2003.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...