Jump to content
  • 0

HTML mail versturen uit Filemaker

Anton

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Dat is een optie van je mailprogramma. Het is bijvoorbeeld mogelijk ervoor te zorgen dat 1) HTML voor alle uitgaande mails gebruikt wordt; 2) dat HTML alleen voor bepaalde geadresseerden gebruikt wordt.

• 0
Posted

Is dat bij Outlook (Windows) ook het geval?

Ik heb dat pakketje ook ingesteld als altijd met HTML, maar zodra ik via Filemaker een mailtje opstel, is dat altijd plain text...

helaas, helaas.

Iemand tips?

• 0
Posted

Je hebt gelijk: Outlook lijkt zich daarvan niks aan te trekken: zet je de mail-stijl default op HTML en creëer je een nieuwe mail, dan staat die netjes in HTML, behalve... als je die nieuwe mail aangemaakt hebt vanuit FileMaker.

• 0
Posted
Veel is op te lossen met plug-ins, zonder heeft hier toch de absolute voorkeur...

Zonder plug-in zou ideaal zijn, maar gezien mijn ervaringen met het versturen van html e-mail ontkom je er niet aan.

Maar dat is mijn mening. Alternatieven zijn altijd welkom...

• 0
Posted

Het lijkt mij een MS-Office probleem te zijn. Zodra ik in MS-Word een bericht heb opgesteld en verzend deze als email via de bijlage, is het emailtje in Outlook ook ineens een plain-text bericht.

Zodra ik via mailto:wim@eenvoudigg een bericht ergens vandaan opstel, is het een HTML bericht.

Billy even wakker schudden, lijkt me.

• 0
Posted
Werk hier met MS-Office en outlook. Ook verzending via 'Word' wordt HTML... Dus weet niet of oom Bill hier debet aan is...

Als jij het bericht in het Word document als bericht voor het email bericht opneemt wel, als je het Word document als bijlage in de mail stopt niet...

Tenminste, bij mijn Office 2003.