Anton Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Kan iemand mij vertellen hoe je vanuit Filemaker HTML mail kunt versturen? Quote
0 AvD Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Dat is een optie van je mailprogramma. Het is bijvoorbeeld mogelijk ervoor te zorgen dat 1) HTML voor alle uitgaande mails gebruikt wordt; 2) dat HTML alleen voor bepaalde geadresseerden gebruikt wordt. Quote
0 SuperWimmie Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Is dat bij Outlook (Windows) ook het geval? Ik heb dat pakketje ook ingesteld als altijd met HTML, maar zodra ik via Filemaker een mailtje opstel, is dat altijd plain text... helaas, helaas. Iemand tips? Quote
0 AvD Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Je hebt gelijk: Outlook lijkt zich daarvan niks aan te trekken: zet je de mail-stijl default op HTML en creëer je een nieuwe mail, dan staat die netjes in HTML, behalve... als je die nieuwe mail aangemaakt hebt vanuit FileMaker. Quote
0 burggraaf Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Heb hier hetzelfde 'probleem'. Vooralsnog volstaat het wel alleen soms wordt er 'vreemd' afgebroken in de mail. HTML zou ideaal zijn... Quote
0 Mark Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Ik heb goede ervaringen met de Mail.it plug-in van Dacons (http://www.dacons.net)... Quote
0 burggraaf Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Ik heb goede ervaringen met de Mail.it plug-in van Dacons (www.dacons.net)...Veel is op te lossen met plug-ins, zonder heeft hier toch de absolute voorkeur... Quote
0 Mark Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Veel is op te lossen met plug-ins, zonder heeft hier toch de absolute voorkeur... Zonder plug-in zou ideaal zijn, maar gezien mijn ervaringen met het versturen van html e-mail ontkom je er niet aan. Maar dat is mijn mening. Alternatieven zijn altijd welkom... Quote
0 SuperWimmie Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Het lijkt mij een MS-Office probleem te zijn. Zodra ik in MS-Word een bericht heb opgesteld en verzend deze als email via de bijlage, is het emailtje in Outlook ook ineens een plain-text bericht. Zodra ik via mailto:wim@eenvoudigg een bericht ergens vandaan opstel, is het een HTML bericht. Billy even wakker schudden, lijkt me. Quote
0 burggraaf Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Werk hier met MS-Office en outlook. Ook verzending via 'Word' wordt HTML... Dus weet niet of oom Bill hier debet aan is... Quote
0 SuperWimmie Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Werk hier met MS-Office en outlook. Ook verzending via 'Word' wordt HTML... Dus weet niet of oom Bill hier debet aan is... Als jij het bericht in het Word document als bericht voor het email bericht opneemt wel, als je het Word document als bijlage in de mail stopt niet... Tenminste, bij mijn Office 2003. Quote
Question
Anton
Kan iemand mij vertellen hoe je vanuit Filemaker HTML mail kunt versturen?
10 answers to this question
Recommended Posts