Freaky Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 voor het gebruikersgemak wil ik een waarde van het ene portaal naar een ander portaal slepen met éénenkele muisbeweging. dit lukt me wanneer het veld naarwaar ik sleep leeg is , maar wanneer hierin al een waarde staat wordt het gesleepte er gewoon achter geplaatst Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen alvast bedankt Quote
0 Peter Wagemans Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Kijk alvast eens naar deze thread. http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4188&highlight=drag Quote
0 Freaky Posted July 19, 2007 Author Posted July 19, 2007 Peter, bedankt voor de tip dus als ik het goed begrijp is het met een naakte filemaker niet mogelijk tenzij we gebruik maken van een plug-in of ajax ed Quote
Question
Freaky
voor het gebruikersgemak wil ik een waarde van het ene portaal naar een ander portaal slepen met éénenkele muisbeweging.
dit lukt me wanneer het veld naarwaar ik sleep leeg is ,
maar wanneer hierin al een waarde staat wordt het gesleepte er gewoon achter geplaatst
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen
alvast bedankt
2 answers to this question
Recommended Posts