Freaky Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 voor het gebruikersgemak wil ik een waarde van het ene portaal naar een ander portaal slepen met éénenkele muisbeweging. dit lukt me wanneer het veld naarwaar ik sleep leeg is , maar wanneer hierin al een waarde staat wordt het gesleepte er gewoon achter geplaatst Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen alvast bedankt Quote
0 Peter Wagemans Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 Kijk alvast eens naar deze thread. http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4188&highlight=drag Quote
0 Freaky Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Geplaatst: 19 juli 2007 Peter, bedankt voor de tip dus als ik het goed begrijp is het met een naakte filemaker niet mogelijk tenzij we gebruik maken van een plug-in of ajax ed Quote
Vraag
Freaky
voor het gebruikersgemak wil ik een waarde van het ene portaal naar een ander portaal slepen met éénenkele muisbeweging.
dit lukt me wanneer het veld naarwaar ik sleep leeg is ,
maar wanneer hierin al een waarde staat wordt het gesleepte er gewoon achter geplaatst
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen
alvast bedankt
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.