Jump to content
  • 0

export rapporten naar tekstverwerker

edc

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Wat bedoel je trouwens met rapporten exporteren naar words omdat je het daarna in je reaktie hebt over de layout opmaak in het Word document? Heb je het nu over gegevens koppelen of heb je het over gegevens exporteren? Dat laatste is in acces ook zonder layout.

Op dezelfde wijze zoals je kunt kiezen voor 'records verzenden naar pdf' (waarbij de volledige filemaker layout behouden blijft), zou ik deze dus graag bekomen in een Word document dat ik nadien nog kan bijwerken.

• 0

Je praat over exporteren van rapporten naar words, kan dit dan?

Ik bedoel een rapport in acces kan ik of naar het scherm of naar de printer sturen, dan heeft dit ook een bepaalde opmaak. Die is echter vervolgens niet in words aan te passen? Wel kun je acces gegevens koppelen in een word document. (mijn ervaring met acces 97 en 2000) en dat is natuurlijk altijd aan te passen.

• 0

Exporteren naar MS Word en dan bewerkbaar ? Dat lijkt me niet mogelijk. Naar een pdf-formaat exporteren kan wel en dit kan (bescheiden) bewerkt worden met een programma zoals bvb. Adobe Acrobat (writer). Men behoudt zo de layout van Filemaker, wat niet kan met MS-Word.

Mocht dit anders zijn, dan zag ik graag ook de oplossing :roll:

Danny 8)

• 0
Er zijn verschillende dingen mogelijk i.c.m. Word. Merge maar ook met xml en andere varianten. ff zoeken op 't forum en je vindt er verschillende onderwerpen over... Bij Filemaker zelf stonden destijds ook een aantal voorbeelden op de site (weet niet of ze er nog staan).

http://filemaker.com/products/technologies/xslt_library.html op de pagina even naar beneden bladeren naar:

FileMaker to Word 2003 XML | Download