Ga naar inhoud
  • 0

Planning


moriz

Vraag

Ik heb een opzetje gemaakt voor een Planning module, later toe te voegen aan mijn bestaande oplossing. Na dagen proberen krijg ik nog steeds het belangrijkste niet voor elkaar. Ik heb het gevoel dat ik mijn eigen denkfout gewoon niet meer zie en dat de oplossing vrij simpel zou moeten zijn. :(

 

Ik heb 3 tabellen:

1. MEDEWERKERS (met de accountnaam, een globale datum - vanwaaruit ik de gegevens wil weergeven)

2. TIJDEN (van 7:00 tot 19:00 uur in kwartieren - in de medewerkerslayout geplaatst als 1 portaaltje per kwartier, dus portaal rij 1, rij 2 etc)

3. PLANBLOK (met een begin- en eindtijd en één gekozen medewerker)

 

Wat ik nu wil is om in de daartoe bestemde layout een grafische weergave te hebben van de afspraken PER MEDEWERKER. Tot nu toe lukt het me alleen om de afspraken weer te geven voor alle medewerkers die op de gekozen globale datum één of meerdere planblokken heeft. Maar in dat geval zijn alle weergaven voor die medewerkers gelijk.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen (zonder plugins)?

Planning.fp7.zip

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Moriz,

 

Nog geen tijd gehad om je files te bekijken, maar als je van alle medewerkers dezelfde gegevens ziet, dan zit er iets fout in je relaties.

Als je per medewerker een overzicht wilt zien moet er dus een relatie gelegd worden op medewerker.

 

Beetje spelen met je relaties levert soms verrassende resultaten op.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Beste Moriz,

 

Je relaties zittten inderdaad niet helemaal snor en bovendien heb je 't wat ingewikkelder gemaakt dan nodig, vandaar waarschijnlijk ook dat het niet storm loopt met reacties.

 

Ik vind die portalen naast elkaar buitengewoon origineel bedacht en voor de gebruiker het er ook sympathiek uit, maar 't kan eenvoudiger. Zeker als je in de toekomst meerdere afspraken per persoon per dag wilt kunnen maken is het handig het wat anders te organiseren.

 

Had je hier al gekeken: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=21&highlight=planning

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...