eroos Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Ik zit met het volgende dilemma: Ik gebruik voor het veld korting de volgende formule om de juiste invoer en weergave te verkrijgen. Let ( krt = Filter ( Korting ;"1234567890,." ); Substitute ( krt ; "." ; "," ) / -100 ) Via number format zorg ik er voor dat het als percentage wordt getoond. Dit werkt prima. Nu kan het zo zijn dat een relatie een vaste korting krijgt toegewezen. Wanneer er dan een nieuw record wordt aangemaakt, dient deze waarde in het veld korting opgenomen te worden. Hoe combineer ik dat met bovenstaande script. Een lookup is in dit geval niet mogelijk. Tevens kan het niet via scripting, immers de relatie is nog niet gekozen. Quote
0 Rony Rabijns Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Een lookup is in dit geval niet mogelijk. Dat kan wel. Zie voorbeeld in bijlage. Korting.fp7 Quote
0 eroos Posted September 17, 2007 Author Posted September 17, 2007 Dit bedoelde ik! Maar... ik kan me zo voorstellen dat er onder bepaalde omstandigheden, afgeweken wordt van deze korting. Bijvoorbeeld geen korting, of een lagere of hogere korting. Die kan ik in dit geval niet opgeven. Is daar nog een work around op te formuleren? Merk zojuist, dat als er geen standaard klantenkorting is, een handmatig ingegeven korting verdwijnt uit het veld... . Quote
Question
eroos
Ik zit met het volgende dilemma:
Ik gebruik voor het veld korting de volgende formule om de juiste invoer en weergave te verkrijgen.
Let ( krt = Filter ( Korting ;"1234567890,." );
Substitute ( krt ; "." ; "," ) / -100
)
Via number format zorg ik er voor dat het als percentage wordt getoond.
Dit werkt prima.
Nu kan het zo zijn dat een relatie een vaste korting krijgt toegewezen.
Wanneer er dan een nieuw record wordt aangemaakt, dient deze waarde in het veld korting opgenomen te worden.
Hoe combineer ik dat met bovenstaande script. Een lookup is in dit geval niet mogelijk.
Tevens kan het niet via scripting, immers de relatie is nog niet gekozen.
2 answers to this question
Recommended Posts