se7en Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Ik had gedacht dat ipv de kleur in een veld te kunnen veranderen het in filemaker 9 ook mogelijk was om de kleur van het veld te veranderen of moet ik nog steeds gebruik maken van een onderliggend containerveld om dit mogelijk te maken. Quote
0 Durk Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Probeer eens een rechtsklik op een veld in layout mode. Kies 'conditional formatting' ('voorwaardelijke formattering'?? - Ik heb FMP alleen op zijn Engels). Stel een voorwaarde op en zet een haakje bij 'Fill Color' ('Vulkleur'??). Quote
0 se7en Posted September 30, 2007 Author Posted September 30, 2007 Probeer eens een rechtsklik op een veld in layout mode. Kies 'conditional formatting' ('voorwaardelijke formattering'?? - Ik heb FMP alleen op zijn Engels). Stel een voorwaarde op en zet een haakje bij 'Fill Color' ('Vulkleur'??). k heb mij niet volledig uitgedrukt. Bedoel door een berekening. k heb het ondertussen gevonden onder voorwaardelijk Quote
Question
se7en
Ik had gedacht dat ipv de kleur in een veld te kunnen veranderen het in filemaker 9 ook mogelijk was om de kleur van het veld te veranderen of
moet ik nog steeds gebruik maken van een onderliggend containerveld om dit mogelijk te maken.
2 answers to this question
Recommended Posts