se7en Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Ik had gedacht dat ipv de kleur in een veld te kunnen veranderen het in filemaker 9 ook mogelijk was om de kleur van het veld te veranderen of moet ik nog steeds gebruik maken van een onderliggend containerveld om dit mogelijk te maken. Quote Link to comment
0 Durk Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Probeer eens een rechtsklik op een veld in layout mode. Kies 'conditional formatting' ('voorwaardelijke formattering'?? - Ik heb FMP alleen op zijn Engels). Stel een voorwaarde op en zet een haakje bij 'Fill Color' ('Vulkleur'??). Quote Link to comment
0 se7en Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Probeer eens een rechtsklik op een veld in layout mode. Kies 'conditional formatting' ('voorwaardelijke formattering'?? - Ik heb FMP alleen op zijn Engels). Stel een voorwaarde op en zet een haakje bij 'Fill Color' ('Vulkleur'??). k heb mij niet volledig uitgedrukt. Bedoel door een berekening. k heb het ondertussen gevonden onder voorwaardelijk Quote Link to comment
Question
se7en
Ik had gedacht dat ipv de kleur in een veld te kunnen veranderen het in filemaker 9 ook mogelijk was om de kleur van het veld te veranderen of
moet ik nog steeds gebruik maken van een onderliggend containerveld om dit mogelijk te maken.
2 answers to this question
Recommended Posts