Jump to content
  • 0

emailen met FM in Windowsomgeving

elie lagrain

Question

Posted

Emails versturen naar meerdere mensen (records) via een script-loop.

Met Mac geen probleem.

Via Windows steevast na elk record de vraag om MANUEEL naar de volgende record te gaan!

Wat is er verkeerd in mijn script?

mail_DiD.jpg.e68a05837d75e650919fd119f4438521.jpg

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Ik kan het niet lezen. Kun je het hele bestand posten?

Moeilijk, omdat het bestand vrij groot is.

Maar in essentie stuur ik een SEND MAIL in een loop naar elk record (persoon) en bij een Mac loopt dit fijn, terwijl Windows na elk record een manuele OK eist.

De rest van mijn script is gewoon een opzoeken van de juiste records. Alles loopt ZONDER dialoog.

Misschien zijn mijn opties niet juist in Windows?

• 0
Posted
Van wie krijg je de melding, van Filemaker of van Outlook (oid)?

Inderdaad van Outlook, misschien daar de juiste aanpassing doen? Maar wat, ik heb immers, als fervent Mac-gebruiker, geen kaas gegeten van alles wat Windows betreft.

• 0
Posted

'k Zit nu ook achter een Mac, dus ik kan het niet precies vertellen maar je moet je oplossing inderdaad wel zoeken in Outlook. Ergens in de preferences zal onder een kopje Security wel een keuzemogelijkheid zijn over de mogelijkheid mail te laten versturen door andere applicaties.

• 0
Posted
'k Zit nu ook achter een Mac, dus ik kan het niet precies vertellen maar je moet je oplossing inderdaad wel zoeken in Outlook. Ergens in de preferences zal onder een kopje Security wel een keuzemogelijkheid zijn over de mogelijkheid mail te laten versturen door andere applicaties.

Bekijk ik en alvast bedankt voor de tip.

• 0
Posted

Outlook express bij extra opties externe toepassingen rechten geven om te mailen.Voor Microsoft Outlook moet je een hulpprogramma installeren, vind je op het forum.