Jump to content
  • 0

Afspraken agenda

marcelboot

Question

Posted

Ik ben op zoek naar een agenda tabel voor een patientenadministratie bij een fysiotherapeut om de papieren agenda te vervangen.

Ik heb al aardig wat lopen speuren, maar ben nog niet bij een toepassing geraakt, die invoegbaar zou zijn in de applicatie. Alles van voren af aan programmeren lijkt me ook wat veel tijd gaan kosten.

Heeft iemand een voorstel, tip of anderszins?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

David,

jouw app ziet er inderdaad erg mooi uit.

Met CCCalender kom ik net niet helemaal uit. Ik moet per uur 4 afspraken kunnen plannen op een scherm, dat vooraf op uren is gezet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zoek maar weer verder..

• 0
Posted
Dag David,

Blij je nog eens te zien.

Ik zag op je website dat Clarify instaat voor de support :-D

Ja inderdaad, lang geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik blij wel een geïnteresseerde lezer :)

Inderdaad clarify staat in de links aangezien we heel veel ideeën en oplossing via jullie hebben gehad. Het is dan ook één van de reden dat dit een open source software is geworden.

David,

jouw app ziet er inderdaad erg mooi uit.

Met CCCalender kom ik net niet helemaal uit. Ik moet per uur 4 afspraken kunnen plannen op een scherm, dat vooraf op uren is gezet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zoek maar weer verder..

Ik begrijp het niet volledig maar wij zijn als volgt te werk gegaan.

In ons oorspronkelijk FM bestand is er een tabel waar men de gekozen afspraken kan aanmaken, dus bv record met datum, uur , gewenste duur, arts ..... Deze zijn dus volledig willekeurig. Hieruit worden deze afspraken in CCCalender aangemaakt.

Zie in ons bestand tabblad "agenda maken"

mvg