Ga naar inhoud
  • 0

Afspraken agenda


marcelboot

Vraag

Ik ben op zoek naar een agenda tabel voor een patientenadministratie bij een fysiotherapeut om de papieren agenda te vervangen.

Ik heb al aardig wat lopen speuren, maar ben nog niet bij een toepassing geraakt, die invoegbaar zou zijn in de applicatie. Alles van voren af aan programmeren lijkt me ook wat veel tijd gaan kosten.

 

Heeft iemand een voorstel, tip of anderszins?

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dag David,

Blij je nog eens te zien.

Ik zag op je website dat Clarify instaat voor de support :-D

 

Ja inderdaad, lang geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik blij wel een geïnteresseerde lezer :)

Inderdaad clarify staat in de links aangezien we heel veel ideeën en oplossing via jullie hebben gehad. Het is dan ook één van de reden dat dit een open source software is geworden.

David,

 

jouw app ziet er inderdaad erg mooi uit.

Met CCCalender kom ik net niet helemaal uit. Ik moet per uur 4 afspraken kunnen plannen op een scherm, dat vooraf op uren is gezet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zoek maar weer verder..

 

Ik begrijp het niet volledig maar wij zijn als volgt te werk gegaan.

In ons oorspronkelijk FM bestand is er een tabel waar men de gekozen afspraken kan aanmaken, dus bv record met datum, uur , gewenste duur, arts ..... Deze zijn dus volledig willekeurig. Hieruit worden deze afspraken in CCCalender aangemaakt.

Zie in ons bestand tabblad "agenda maken"

mvg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...