lee Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Kun je je een script oproepen bij het verlaten van een bepaald veld? Zo ja hoe doe je dat dan? Ik heb in ieder geval geen flauw idee! Laat iets weten Groetjes Lee Quote
0 dannydv Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Dag Lee, er is een plug-in beschikbaar die doet wat jij wil proberen, en nog veel meer. (standaard FMPro kan het niet) Het is de plug-in Events van Waves in motion http://wmotion.com/events.html Quote
0 jw Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Ja, of je laat het script beginnen als je het veld in gaat. Je maakt dan van het veld een knop die als eerste een goto Field uitvoerdt, en dan een pause. Na een druk op de 'enter'-toets wordt de rest van het script uitgevoerd. Als je veel velden in de layout hebt staan is dit minder simpel. Verder moet je erop letten dat de knop die je maakt bij het opstarten alle andere scripts afsluit. Quote
0 hvwees Posted October 3, 2002 Posted October 3, 2002 Hoi, Ik had ook zo'n soort wens. Ik wil dat bij het oproepen van een record een bepaald lay-out naar voren komt. Ik heb in mijn heading een 2-tal knoppen gemaakt die script aan roepen en daamee blader ik door de databeest. Het script controleerd de inhoud van een bepaald veld en naar aanleiding van die inhoud ga ik naar een lay-out. Misschien dat je hier iets aan heb. Mvgr. Huib Quote
0 FM Posted January 3, 2005 Posted January 3, 2005 Is dit ondertussen met Filemaker Pro 7 wel mogelijk? F. Quote
0 Rony Rabijns Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 nee, wel via plugins, waaronder de gratis plugin van http://www.softs4humans.com Quote
0 FM Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 Bedankt! Hiermee ben ik wel enige tijd zoet. F. Quote
0 mikezwet Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 Ik ben ook bezig geweest dit voor elkaar te krijgen en vond toen deze post. NOT is dus het antwoord tenzij je een plug-in gebruikt. Is er niet een soort tip-bak waar je tips kan geven naar filemaker? Quote
Question
lee
Kun je je een script oproepen bij het verlaten van een bepaald veld?
Zo ja hoe doe je dat dan? Ik heb in ieder geval geen flauw idee!
Laat iets weten
Groetjes
Lee
7 answers to this question
Recommended Posts