Jerry Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 Ik heb in een opstartscript een zoekopdracht die een verjaardagslijst genereert. Als er geen verjaardagen zijn krijg ik een melding van FM. Ik probeer die uit te zetten door: Get ( LaatsteFout )>0 ga naar lay-out etc... Dit werkt kennelijk niet. Weet iemand een manier om deze melding niet meer te laten zien/ dat mijn script automatisch doorloopt na die melding? Quote
0 AvD Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 (edited) SetErrorCapture(On) En in het Nederlands van FileMaker - want dat IS GEEN Nederlands - heet dat "Foutafvanging". Niet te verwarren met Stavanger in Noorwegen. Edited December 20, 2007 by Guest Quote
0 Jerry Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 of Stavoren want die hebben wij ook... Ik heb em gevonden, dank wederom Quote
0 Jerry Posted December 20, 2007 Author Posted December 20, 2007 toch niet, ik blijf die melding krijgen.... even een bestandje mee als voorbeeld van wat ik in t script heb.... Toch wel vinkje op "uit" in plaats van "goed gelezen" verjaardag.fp7 Quote
0 JeanWM Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 (edited) Gebruik de SetErrorCapture(On) op iedere plaats waar een fout zou kunnen optreden.(zonder je script eerst te bekijken) Edited December 20, 2007 by Guest Quote
0 Maarten Witberg Posted December 20, 2007 Posted December 20, 2007 je foutafvanging moet wel aanstaan. zie scriptje. verjaardag_kjoe.fp7 Quote
Question
Jerry
Ik heb in een opstartscript een zoekopdracht die een verjaardagslijst genereert. Als er geen verjaardagen zijn krijg ik een melding van FM.
Ik probeer die uit te zetten door: Get ( LaatsteFout )>0 ga naar lay-out etc...
Dit werkt kennelijk niet.
Weet iemand een manier om deze melding niet meer te laten zien/ dat mijn script automatisch doorloopt na die melding?
5 answers to this question
Recommended Posts