Ga naar inhoud

Het is eruit! Het is eruit!! HET IS ERUIT!!!


AvD

Aanbevolen berichten

Er staan op talloze plaatsen scheuren in de muren en de deurhengsels hangen los. De wind waait binnen door de gebroken ruiten. Toch geurt het nog naar solfer en brand. De vloer is overal bedekt met zwart, vettig roet. Op vele plaatsen ligt nog glibberig groen slijm.

Seppe zit bedremmeld op wat rest van een stoel. Gescheurd hemd, het hoofd in een onnatuurlijke knik naar links. Ik kan m'n ogen nog altijd niet geloven, maar als ik naar mijn bebloede handen kijk - nee, het is geen bloed - het lijkt wel gestold pek... Deze gruwel wil ik nooit meer meemaken.

De Fujitsu Siemens Quad ziet er vreemd uit. De onderkant is nog helemaal zwart geblakerd. Er komt nog wat rook uit wat ooit een DVD-drive is geweest.

 

Maar het is eruit!

 

Het is eruit! HET IS ERUIT!

 

FileMaker sharing laat zich gewillig aanklikken. Een zonnestraal priemt naar binnen en warempel, ik hoor een vogel. Als ik naar buiten kijk, zie ik een schitterend licht, maar ook heel in de verte een roetzwarte horizon. Het kost me moeite mijn ogen op dat licht te houden. Er verschijnt iets wat op een Sint Andries-kruis lijkt, een grote, grote X. Daarnaast staat nog iets. Een vlag of zo. Of is het een P? Ik weet het niet.

FileMaker draait nog steeds als een zonnetje.

 

HET IS ERUIT !!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...