Jump to content

FM Summit 2008

Recommended Posts

Posted

Zijn er mensen die een lift zoeken, of gezellig met anderen samen willen meerijden?

Joris kwam met het idee af om hier toch even een draadje over op te zetten.

Ik kan me inderdaad ook wel voorstellen dat mensen die van iets verder komen afzakken - onze lieve noorderburen dus - toch een beetje zuinigheid aan de dag willen leggen. Misschien zijn er ook zelfs een paar Vlamingen die wat ecologisch verantwoord gedrag willen vertonen... :wink:

Na vandaag weer eens tegen 90 per uur naar Limburg te hebben moeten rijden wegens smog alarm, denk ik dat dit echt wel actueel ligt.

Enfin, hier ligt de knuppel...

Posted

Waarschijnlijk komt niemand deze kant uit.... :cry:

... en de nieuwe minister van defensie zal natuurlijk niet even een helicopterke willen sturen, zoals de voorgaande.... 8O

• 2 weeks later...
Posted

Route: Amersfoort - Breda - Antwerpen, als je minder dan 5 km van die route afwoont rijden we langs. De hamvraag is nu gaan de meesten op 11 of 12? Er is plaats voor 7 personen.

Posted
Die kruising tussen tijd en ruimte die je ziet in de signature van onze Jean is ergens in... Mexico. Da's iets meer dan 5 km. Heeft er iemand nog een private jet of zo te sponsoren?

Ik vind wel dat jij mee moet in de limo Peter, ooit heb ik nog Filemaker van jouw geleerd, ik denk in 1994 bij Filemaker Nederland.

Posted

Ik val dus niet alleen uit de boot maar ook nog eens uit de limo zonder kans gehad te hebben erin te geraken :cry:

Ne gast zou om minder aan de drank geraken, doe ze nog maar eens vol dan....

Posted

Jij en Bob hebben wel iets met limos, he?

http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4049

Hopelijk ga je niet te veel keet schoppen... :wink:

Nou, nou, nou. Keet schoppen keet schoppen is ook weer zo'n zwaar woord. In die specifieke situatie werden wij gecensureerd en hebben we passende doch altijd stijlvolle maatregelen getroffen. Ik heb die bewuste thread ook even zitten lezen en ik kan de agressie niet zo goed plaatsen. Als ik zo door dit forum blader is het mensen vrij om over allerlei technologie te praten (php, sql, etc) maar zodra het over Servoy gaat doen een aantal mensen direct erg spastisch. Men zou bijna denken dat Filemaker een geloof is en Servoy het grote kwaad als men niet beter wist!

Posted
Men zou bijna denken dat Filemaker een geloof is.

FileMaker IS een geloof. Het geloof dat er ooit een versie zal komen met ingebouwde portal-sortering en met events en waarbij je geen 15 vensters moet openklikken om aan een value te list te geraken... :lol:

Gelukkig weten wij wel beter: zulke dingen bestààn gewoonweg niet. :D

Hallelujah !