Roger's vraag in www.clarify.net/viewtopic.php?t=5148 inspireerde mij tot het vinden van deze workaround voor multiple image attachments, mogelijk al bestaand, maar nog niet tegengekomen door mezelf.
Systeem kan met kleine aanpassing dus ook gebruikt worden om ervoor te zorgen dat je body text vóór je attachments wordt getoond, moest dat al niet het geval zijn.
Ik heb geen beveiliging ingebouwd tegen lege img-velden, want normaal gezien zou ik het aanpassen zodat een loop alle gerelateerde afbeeldingen gaat attacheren, en dan kom je normaliter geen lege velden tegen (alhoewel, toch ook maar voorzien ).
Het is momenteel wat ingewikkelder dan echt nodig, gewoon omdat ik waar mogelijk de originele namen van de afb. wou respecteren en omdat het een eerste versie is
Ook zijn de volgende 3 omstandigheden voorzien:
- afb ingeplakt
- afb ingevoegd
- afb ingevoegd met enkel referentie
Als je de broncode bekijkt in Outlook Express is dat een vreemd boeltje geworden, mogelijk omdat ik wat teveel stukjes code uit de template gestript heb...
Question
Gido_
Roger's vraag in www.clarify.net/viewtopic.php?t=5148 inspireerde mij tot het vinden van deze workaround voor multiple image attachments, mogelijk al bestaand, maar nog niet tegengekomen door mezelf.
Systeem kan met kleine aanpassing dus ook gebruikt worden om ervoor te zorgen dat je body text vóór je attachments wordt getoond, moest dat al niet het geval zijn.
Ik heb geen beveiliging ingebouwd tegen lege img-velden, want normaal gezien zou ik het aanpassen zodat een loop alle gerelateerde afbeeldingen gaat attacheren, en dan kom je normaliter geen lege velden tegen (alhoewel, toch ook maar voorzien
).
Het is momenteel wat ingewikkelder dan echt nodig, gewoon omdat ik waar mogelijk de originele namen van de afb. wou respecteren en omdat het een eerste versie is
Ook zijn de volgende 3 omstandigheden voorzien:
- afb ingeplakt
- afb ingevoegd
- afb ingevoegd met enkel referentie
Als je de broncode bekijkt in Outlook Express is dat een vreemd boeltje geworden, mogelijk omdat ik wat teveel stukjes code uit de template gestript heb...
HTML_mail.fp7
5 answers to this question
Recommended Posts