Ga naar inhoud
  • 0

Het zal wel makkelijk zijn

Maloud

Vraag

Geplaatst:

Na talloze keren proberen, vele scripts overtikken, en heel veel vloeken meen ik dat de experts hier maar even (moeten) helpen.

Als ik d.m.v. FM 9.03 Advanced een email verstuur (via Outlook) komt er Plain Text tevoorschijn. Toch zie ik hier ook voorbeelden dat de email als HTML opmaak wordt verstuurd. Hoe zou dat moeten ?? Zonder plugin, maar met een script?? IS het ook mogelijk om een script te maken wat je aanroept uit de diverse scripts die ik al heb ??

Ik dank iedereen bij voorbaat !!!

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Ik dacht dat de keuze tussen platte tekst en HTML binnen Outlook gemaakt werd, in functie van de geselecteerde bestemmeling (sommige lieden weigeren mails die geformatteerd zijn, anderen hebben geen bezwaar tegen dat meergewicht).

• 0
Geplaatst:
Ik dacht dat de keuze tussen platte tekst en HTML binnen Outlook gemaakt werd, in functie van de geselecteerde bestemmeling (sommige lieden weigeren mails die geformatteerd zijn, anderen hebben geen bezwaar tegen dat meergewicht).

Je kan instellen wat je wil bij Dhr. Gates, maar het resultaat is bedroefend platte tekst.

Toch zijn er wel voorbeelden, bijvoorbeeld send HTML email met twee Afbeeldingen.

Ik wil echter ook gewone tekst als HTML opmaak kunnen verzenden, toch alvast bedankt.

• 0
Geplaatst:
Probeer de functie GetAsCSS() eens.

Maar HTML blijft HTML, dus dat moet je er zelf omheen zetten.

HTH

rmw

Nee, werkt ook niet naar behoren, maar bedankt voor het meedenken, zie het resultaat :?:?

Mijn naam is Louis Dörr en ik ben de beheerder van de Kreidler website www.kreidlerpagina.nl
Ik verzamel, als hobby, belangrijke gegevens over Kreidler bromfietsen en lichte motoren.

Regelmatig wordt ik geraadpleegd, over Kreidler gegevens. Het invullen van de gevraagde gegevens is voldoende voor mij om aan de hand van de door u ingevulde gegevens een beeld te vormen van uw Kreidler.
Hiermee kan ik (waarschijnlijk) ook andere Kreidler eigenaren weer helpen.
Na ontvangst maak ik een uitdraai van de gegevens welke ik u weer terug mail.

Bij voorbaat heel hartelijk dan voor de medewerking.

De gegevens welke ik graag wil weten:
Framenummer :
Kenteken :
Modelcode :
Bouwjaar :
Kleur frame :
Kleur tank :
Hand of voet :
Aantal versnellingen:

Deze gegevens van de Kreidler worden gepubliceerd zonder verdere persoonlijke gegevens. (Hiervoor wordt een relatienummer aangemaakt.)
Voor de framenummers, kijk eens op: http://fswfs03.fsw.vu.nl/ma.dorr/Kreidler/x-50001-01.htm

Uw persoonlijke gegevens worden ook door mij gebruikt om contact met u te onderhouden.
  • 0
Geplaatst:
Ah. rmw poogt wat te vertellen, maar het werkt bij mij niet.

Ik krijg de html code gewoon als plain text in mijn mail...

Bij mij ook, zou rmw misschien een voorbeeldje kunnen posten ??

• 0
Geplaatst:

Hmmmm, lijkt erop dat ik twee dingen door elkaar haal.

Jullie willen vast van de 'send mail' script stap van FM gebruik maken.

De oplossing waarin ik dit gebruik verstuurd mail met de mail.it plugin van dacons. Daarin kan je het soort mail opgeven: HTML of PLAIN.

Send mail doet niet aan interpretatie, dus dat zal zo niet gaan.

Sorry voor de verwarring :cry:

rmw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...