Ga naar inhoud
  • 0

Bestand hosten via FM9 [OPGELOST]


lodewijk12

Vraag

Kan iemand een oplossing geven voor volgend probleem.

Via FM9 pro heb ik een database gemaakt waar enkele gegevens inzitten van het werk die beschikbaar zijn via iwp. nu wil ik ook enkele excel docs beschikbaar maken. (hier wordt in gerekend) Dit lukt door ze in de web folder te zetten en als reference in te voegen. Maar ik wil deze ook kunnen wijzigen en opslaan. en hier loopt het mis. Is dit mogelijk? zonder een server op te zetten?

 

Gegroet.

aangepast door Gast
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi daar Lodewijk XII, welkom erbij.

 

Ik veronderstel dat je IWP draait vanuit je eigen werkstation, door alles te hosten met alleen maar FileMaker Pro 9.

 

Dan ben je redelijk beperkt in je doen en laten. Als je als voorwaarde stelt dat je geen server wil opzetten - wat je eigenlijk al gedaan hebt, dan eindigt het verhaal. FileMaker Pro is geen file server.

 

Downloaden en uploaden kan echter wel via plug-ins. Volgens mij heeft CNS-plugins iets om container velden te uploaden. Zoek even via google.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...