Anton Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Ik kan geen invoerlijst generenen vanuit een rechtstreekse sql tabel. Bestaat er een mogelijkheid om dit wel te kunnen, zodat ik niet steeds de tabellen vanuit sql via odbc hoef te importeren? Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Welk merk van SQL database? FileMaker ondersteunt enkel mySQL 5.0, MS SQL 2000 en 2005 en Oracle 9i en 10g voor rechstreekse gebruik van SQL tabellen. Koen Quote
0 Peter Wagemans Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 FileMaker ondersteunt geen invoerlijsten met externe SQL tabellen. Je hoeft echter geen ODBC import te doen, en gewone FileMaker import van de ene occurrence ( de externe SQL tabel ) naar een "echte" FileMaker occurrence - van je bestand is voldoende. Het is een beetje raar dat je als bron van je import je eigen bestand aanduidt, maar het werkt wel. Je kan dit ook automatisch met een sessie record en de doSQL plug-in oplossen. Maar meestal lees ik hier op het forum dat het allemaal zonder plug-ins moet kunnen, dus ga ik hier maar niet verder op in. Quote
Question
Anton
Ik kan geen invoerlijst generenen vanuit een rechtstreekse sql tabel.
Bestaat er een mogelijkheid om dit wel te kunnen, zodat ik niet steeds de tabellen vanuit sql via odbc hoef te importeren?
3 answers to this question
Recommended Posts