Jerry Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 Ik zit momenteel met het probleem dat ik mijn records niet te zien krijg in een lay-out ( topic Asjemenou). Nou zoek ik me een ongeluk om de fout boven water te krijgen en ik heb het idee dat ik in een circeltje draai. Ik vraag mij af hoe de pro's een dergelijke fout aanpakken. Gaan jullie dan te werk volgens een vaste werkwijze (stappenplan of zo) of hebben jullie een andere methode? Quote
0 JeanWM Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 Wij volgen altijd de diagramman van de toepassing en hebben de mogelijke oorzaak altijd binnen de korste keren te pakken. Quote
0 Roger Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Ik weet niet of de non-pro's ook mogen reageren? Indien zo, dan zou ik eens goed kijken naar het dialoogvenster "lay-outinstelling" en controleren of voor de betreffende lay-out naar de juiste tabel wordt gekeken. Daarnaast controleren of de velden op de betreffende lay-out wel de velden zijn van de tabel waar de records van getoond moeten worden. Groet, Roger Quote
Question
Jerry
Ik zit momenteel met het probleem dat ik mijn records niet te zien krijg in een lay-out ( topic Asjemenou).
Nou zoek ik me een ongeluk om de fout boven water te krijgen en ik heb het idee dat ik in een circeltje draai.
Ik vraag mij af hoe de pro's een dergelijke fout aanpakken.
Gaan jullie dan te werk volgens een vaste werkwijze (stappenplan of zo) of hebben jullie een andere methode?
2 answers to this question
Recommended Posts