Ik zoek voor iemand een eenvoudig time tracking programma voor ca 25 werknemers.
Dit mag gewoon een soort softwarematige prikklok zijn, met een minimum aan rapportmogelijkheden. Een Excel sheet is waarschijnlijk net *iets* te simpel.
De binnenkomende mensen mogen/moeten zelf hun komen en gaan invoeren (geen PC-netwerk dus).
Het hoeft maar 6 maand te dienen omdat daarna overgestapt moet worden op iets web based. Het moet dus ook zo goedkoop mogelijk zijn.
Dit hoeft helemaal geen Filemaker-oplossing te zijn, maar mag ook.
De uren dat ik gezocht heb kwam ik vooral oplossingen tegen die
- veel te duur, uitgebreid en ingewikkeld leken
- voor single users
- voor een netwerk van PCs
- web based toestanden
Ik vond www.prikklok.nl voor €499 wel iets, maar dat bleek al veel te duur.
Gezien ik weer een tijdje niet FM-actief ben geweest draai ik zo'n oplossing ook niet op een paar uur ineen, vrees ik.
Elke tip voor eender welke software zou dus welkom zijn.
Question
Gido_
Ik zoek voor iemand een eenvoudig time tracking programma voor ca 25 werknemers.
Dit mag gewoon een soort softwarematige prikklok zijn, met een minimum aan rapportmogelijkheden. Een Excel sheet is waarschijnlijk net *iets* te simpel.
De binnenkomende mensen mogen/moeten zelf hun komen en gaan invoeren (geen PC-netwerk dus).
Het hoeft maar 6 maand te dienen omdat daarna overgestapt moet worden op iets web based. Het moet dus ook zo goedkoop mogelijk zijn.
Dit hoeft helemaal geen Filemaker-oplossing te zijn, maar mag ook.
De uren dat ik gezocht heb kwam ik vooral oplossingen tegen die
- veel te duur, uitgebreid en ingewikkeld leken
- voor single users
- voor een netwerk van PCs
- web based toestanden
Ik vond www.prikklok.nl voor €499 wel iets, maar dat bleek al veel te duur.
Gezien ik weer een tijdje niet FM-actief ben geweest draai ik zo'n oplossing ook niet op een paar uur ineen, vrees ik.
Elke tip voor eender welke software zou dus welkom zijn.
12 answers to this question
Recommended Posts