Ga naar inhoud

moeilijkheden bij starten nieuw onderwerp


Frank

Aanbevolen berichten

Het licht waarschijnlijk aan mij maar ik heb altijd problemen om op dit Forum -te starten met een nieuwe vraag

-mijn vragen en de antwoorden terug te vinden.

Ik zit minuten lang te klikken vooralleer ik het dan per (on)geluk terug vind.

Is hier iets wat ik mis of over het hoofd zie?

Link naar reactie

Iemand anders problemen?

 

Voor mij is het ook niet altijd duidelijk.

Mijn Clarify startpagina is het Clarify Forum. Vandaar is het niet helemaal duidelijk hoe je in het 'Forum Index' kan komen. Vandaar waarschijnlijk deze vraag.

(dankzij deze vraag ben ik het voor me zelf eens uit gaan zoeken en nu weet ik het :oops: )

Link naar reactie
Mijn Clarify startpagina is het Clarify Forum. Vandaar is het niet helemaal duidelijk hoe je in het 'Forum Index' kan komen. Vandaar waarschijnlijk deze vraag.
Dat klopt, vanuit het portaal is de instap naar het forum niet al te duidelijk.

Dit zet mijn intentie kracht bij om bij de upgrade naar de nieuwe forum software, het bij de standaard distributie van phpBB te houden.

Geen portaal meer. Da's een beetje spijtig, maar o zo veel gemakkelijker om te onderhouden.

Hier zal wel niemand van wakker liggen zeker?

Link naar reactie

[quote name=

Geen portaal meer. Da's een beetje spijtig' date=' maar o zo veel gemakkelijker om te onderhouden.

Hier zal wel niemand van wakker liggen zeker?[/quote]

 

Help, dat was niet mijn intentie :(

Indien je bedoelt met 'Geen portaal meer' dat het voor mij bekende scherm met alle recent binnengekomen berichten en antwoorden gaat verdwijnen zou ik dat betreuren. Hoewel ik zelf weinig vragen stel en antwoorden geef, bezoek ik het forum wel regelmatig en dan is de huidige 'start pagina' erg prettig. Ik wilde alleen aangeven dat ik, de enkele keer dat ik dat doe, ook moeite heb om een vraag in het juiste forum te plaatsen.

(Overigens wel een gezonde drempel die mij aanzet om nog eens extra na te denken of ik het echt niet zelf op kan lossen) :)

Link naar reactie

Ik lees hier in de statistieken:

 

We hebben 1596 geregistreerde gebruikers

De nieuwste gebruiker is Jaap M

 

De gebruikers hebben in totaal 33554 berichten geplaatst van 5163 topics

Het is dus al veel meer dan dertigduizend keer goed gegaan. Peter's machinerie schijnt dus toch nogal goed te werken, zelfs met zijn portaal!

Link naar reactie

Bedankt voor de reakties.

Ik loop hierover al een hele tijd te twijfelen. De phpbb3 software is veel beter, en ik denk dat de algemene gebruikerservaring ook weer een stuk beter zal liggen.

Het portaal is inderdaad schitterend, maar het is een aanpassing aan de standaard software, en hierdoor kan ik niet meer de standaard updaters gebruiken en moet alle patches aan het forum manueel uitvoeren.

Er is portaalsoftware voor phpbb3, maar ik sta nogal huiverig t.o.v. de aanpassingen. Het is inderdaad allemaal kwestie van tijd, zoals kjoe opmerkt.

 

Nog niets beslist, ik zal nog eens rondkijken voor oplossingen. Wie hierover meer weet, post het even in deze thread.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...