Freaky Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 ik wens een functie die in een dll staat in mijn windowsmap aan te spreken vanuit filemaker eventueel vanuit de commandline kan iemand mij zeggen hoe zoiets gaat ? Alvast bedankt het gaat over een relaiskaart die via een usb poort verbonden is na correcte ingave in filemaker wil ik een uitgang ( relais ) activeren Quote
0 Peter Wagemans Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 En weet je wat het dos commando is om die DLL functie op te roepen? Quote
0 Freaky Posted July 11, 2008 Author Posted July 11, 2008 heb dit kunnen oplossen door vanuit de commandline het programma ch interpreter aan te roepen gevolgd door de cpp-file ipv de dll-file op die manier is het te activeren via een scripstep ik weet het , het is een beetje omslachtig maar het werkt mocht iemand een betere oplossing hebben , laat maar horen Quote
Question
Freaky
ik wens een functie die in een dll staat in mijn windowsmap aan te spreken vanuit filemaker eventueel vanuit de commandline
kan iemand mij zeggen hoe zoiets gaat ?
Alvast bedankt
het gaat over een relaiskaart die via een usb poort verbonden is
na correcte ingave in filemaker wil ik een uitgang ( relais ) activeren
2 answers to this question
Recommended Posts