jw Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Ik kan via internet, dus vai remote de bestanden van de klant zien, maar als ik deze aanklik, dan krijg ik een time-out. Ook vanaf een ander ip-nummer dus via een andere router krijg ik hetzelfde resultaat. Heft iemand een suggestie? Quote
0 burggraaf Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Enig idee waar je verbinding mee maakt? Provider / router? Zelf heb ik ook wel 'ns problemen met sommige verbindingen... Quote
0 jw Posted September 25, 2008 Author Posted September 25, 2008 ja, met de router van een klant. Aldaar is 5003 doorgekoppeld naar een pc, die zie ik dus. Maar het is net of je dan door de pc toch niet wordt toegelaten. Het werkte overigens voorheen wel, maar sinds de computerman ( die nu op vakantie is ) even is langs geweest werkt het niet meer. Quote
0 eroos Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Firewall op de pc van de klant, misschien? Quote
0 Joris Aarts Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Firewall op de pc van de klant Wellicht is dat het probleem en zijn je bestanden niet bereikbaar. FileMaker houdt blijkbaar een soort cache bij van bestanden op een IP-adres. Ik heb hier verschillende IP-adressen staan onder 'Favorite Hosts' en FileMaker toont telkens een lijst met bestanden. Zelfs als dat IP-adres momenteel niet bereikbaar is. Quote
Question
jw
Ik kan via internet, dus vai remote de bestanden van de klant zien, maar als ik deze aanklik, dan krijg ik een time-out. Ook vanaf een ander ip-nummer dus via een andere router krijg ik hetzelfde resultaat. Heft iemand een suggestie?
4 answers to this question
Recommended Posts