Ga naar inhoud
  • 0

tabel of grafiek maken en opslag word document


Twinkel

Vraag

Hallo,

 

Ik heb twee vragen en hoop dat iemand hiermee kan helpen.

 

Ik probeer een soort van tabel te maken zodat ik de boekingen van mijn clienten voor sessies en workshops in 1 tabel/grafiek heb waar in staat de datum van de afspraak (of workshop, het te betalen bedrag, de manier van betalen en wat de betalingsstatus is.

Ik kom er niet uit hoe ik zo'n 'tabel' moet maken.

 

Het zou er ongeveer zo uit kunnen zien:

datum afspraak bedrag betaalwijze status

10/5/09 40 contant betaald

Workshop 12/5/09 60 bank nog niet

 

De bedoeling is dat ik dan ook hieruit makkelijk een deelnemerslijst voor de workshop kan exporteren. Of een lijst met openstaande rekeningen.

 

De andere vraag is dat ik na een sessie graag een verslag aan die specifieke sessie wil koppelen, en ook voor de workshops krijg ik van te voren een vragenlijst terug en die wil ik graag aan de betreffende boeking koppelen. Dat zou via een knop kunnen, maar hoe krijg ik dan een leesbaar word document in filemaker. Liefst niet via filemaker naar een apart bestand elders op de pc, geeft alleen maar meer opslag werk lijkt me. Dus kan dat binnen filemaker, en zo ja, hoe dan?

 

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik ben er al uren mee bezig.....

 

Alvast bedankt,

 

Maarten :D

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...