Freaky Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Iemand onder jullie die de voorbeelden van Pieter Claerhout al geprobeerd heeft ? Zijnde barcodes & grafieken . Krijg ze niet aan de praat , ook al werkt mijn php naar behoren Quote
0 Peter Wagemans Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Ik zal Pieter eens een mailtje sturen. Quote
0 Pieter Claerhout Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Er zijn een paar dingen die je moet controleren: 1. Zorg dat de PHP versie die je gebruikt op je server minimaal versie 5 is. 2. Zorg dat de FileMaker bestanden geupload worden naar een FileMaker Server. 3. Zorg dat de PHP bestanden ergens op je webserver staan 4. Je zal hoogstwaarschijnlijk nog de urls van de webviewer moeten aanpassen. Voor de barcode demo is dit het veld _web_url_default in de barcodes de tabel. Voor de grafiek demo zit dit in de graphs tabel in het veld _web_url_default. Moest het dan nog niet werken, dan zou het handig zijn om eens te zien wat de foutmeldingen zijn. Quote
Question
Freaky
Iemand onder jullie die de voorbeelden van Pieter Claerhout al geprobeerd heeft ?
Zijnde barcodes & grafieken .
Krijg ze niet aan de praat , ook al werkt mijn php naar behoren
2 answers to this question
Recommended Posts