Corneel Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Hallo allemaal, In het openingsscript wil ik dat alleen de records getoond worden van het huidige jaar. Daartoe dacht ik een perform find scriptstep te kunnen gebruiken. Maar het lijkt dat ik geen formule kan gebruiken in de op te geven criteria. Dus [year ( get ( CurrentDate ) )] werkt niet. Is het inderdaad niet mogelijk, of doe ik iets verkeerd, of wat is dan de juiste manier? Corneel Quote
0 hiker Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Je zou een berekeningsveld kunnen maken en daar op zoeken? Huidige jaar - Jaar van de datum = 0, je kunt dan dus zoeken op de "0-waarde" Ook met een interne relatie op jaartallen is een optie, dan kun je daar op zoeken. Huidige jaar in een globaal veld, gerelateerd aan Jaar van de datum. En er zijn vast meer opties, maar hier kun je vast mee vooruit. Quote
0 edc Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Je kunt de find ook volledig scripten. Hiermee bedoel ik: Enter find modeSet field ... Perform find Quote
0 Corneel Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 bedankt, 'filemakkers', probleem is opgelost. De tip van edc heeft me op het juiste spoor gezet. Corneel Quote
Question
Corneel
Hallo allemaal,
In het openingsscript wil ik dat alleen de records getoond worden van het huidige jaar.
Daartoe dacht ik een perform find scriptstep te kunnen gebruiken. Maar het lijkt dat ik geen formule kan gebruiken in de op te geven criteria.
Dus [year ( get ( CurrentDate ) )] werkt niet.
Is het inderdaad niet mogelijk, of doe ik iets verkeerd, of wat is dan de juiste manier?
Corneel
4 answers to this question
Recommended Posts